Fotografering i skolan. Yeyh. Eller inte. Vafan!? JAG vill ju bestämma vad Alice ska ha på sig! JAG vill göra henne fin i håret! Jag hade ju köpt nya fina kläder och vi hade bestämt att jag skulle få fläta hennes hår på morgonen. Men sen ÄNDRAR hon sig!? Hon skulle själv välja. Röda tights med hål i och en blommig gammal urtvättad klänning. Fashion week hits Mellbystrand - igen. Till slut vann jag fighten och efter en timmes mutande och hotande blev det i alla fall de nya tightsen. Tröja valde hon själv...och jag orkade inte riktigt gnälla mer. Åt helvete med alla självständiga ungar på morgonen! Och Freddy då!? Han gick runt och sa "vad bråkar du om Malin? Varför är du så sur?" Eeeh..?
Jaja, en glad Alice kom iväg med bussen idag. Jackan hade hon i handen trots att det var svinkallt. Det är ju viktigt att alla ser gipset! Skit i att det är kallt - det är ju synd om Alice och det är bra om så många som möjligt vet det. "Mamma...? Har du skrivit på bloggen att jag har gips och att skelettet är sönder?" Ja gumman, jag har skrivit det. "Tyckte alla synd om mig då?" Ja...alla tycker synd om dig. "Bra!" Haha, lilla gumman. Får se hur kul hon tycker det är nästa vecka när simskolan börjar och hon inte får vara med...
Nu ska jag förbereda Agge för ett besök hos veterinären! Ska man lida pin - måste man va fin..? Brilliant Smile - here we come? ;)
Ni missar väl inte "Fnulans inspiratörer"? Idag har jag fått äran att dela med mig av mina ord på hennes blogg. Kika in HÄR för att läsa.
over and out.
//Meekatt...
Visar inlägg med etikett Fnulans inspiratörer. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Fnulans inspiratörer. Visa alla inlägg
tisdag 27 augusti 2013
Prenumerera på:
Inlägg
(
Atom
)
