Visar inlägg med etikett I samarbete med Stickerapp. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett I samarbete med Stickerapp. Visa alla inlägg

onsdag 21 augusti 2013

Gunilla Persson-förbannad, Pimpad bil & Könsord till främlingar?

Sådär ja. Efter ett Gunilla Persson-utbrott på min nya fina telefon som inte fungerar som jag vill har jag nu börjat andas normalt igen. Skönt ibland att få bli sådär "jag-är-besatt-av-djävulen-arg" på döda ting. Gunilla Persson borde prova det...istället för att skälla på människor så att saliven sprutar omkring henne. Man kan för fan bli sjuk!? Jag vill inte ha hennes saliv i min mun! Hoppas vi inte träffas...det hade inte varit bra för mitt humör eller min bacillskräck. Och ja, jag tycker FORTFARANDE att det är för intressant för att inte titta på Hollywoodfruarna - dock tycker jag att de ska byta ut Gunilla mot någon mer...glamourös person. Det är ju det det ska handla om? 

Kalla det vuxenmobbning om ni vill men jag kan också flytta till Hollywood, köra hyrbil, glädjeskutta när barnen spyr, ha kattfan i bagaget och skrika könsord efter folk! Det är ju de där andra jag vill se..! Väskorna, de dyra sofforna, kläderna, skrytet...och Maria! Skärpning TV3 - Gunilla Persson passar bättre i Judys Domstol...eller Jerry Springer! ALL publicitet är tydligen BRA publicitet enligt Gunilla själv men var går gränsen? Hur illa får man bete sig i TV egentligen?


Jaja, min Samsung och jag är i alla fall vänner igen. Hejdå 3G och Hej 4g! Kul att du fungerar här nere på stranden! Nu kan jag ju jobba igen. Suck. Jag hatar all teknik! 

Innan mitt lilla utbrott passade jag på att smyga ut och pimpa Thereses bil! Är man assistent ska man ha pimpad bil! Dock valde jag inte "Pussy Wagon" den här gången. Tror inte att hennes man skulle uppskatta det. Men så här fint blev det:

"Pimp assistentens car" (<--haha) med Stickerapp.se

Stickerapp kan du göra egna klistermärken, dekaler, mobilskins och etiketter mm och få hem direkt i brevlådan fraktfritt. Så ja, pimpa allas bilar med Meekatt.com?! ;) Eller "Kör du närmre kastar jag ut bajsblöjor på dig!"? Finns ju alla möjligheter för en trevligare bakruta, mobil, ipad mm. Jag beställde klistermärken till Alice böcker och de har hon pimpat hela jäkla huset med. Jippie...
 

Whoop whoop: Använd rabattkod "meekatt" och få 20% rabatt både på Caseapp och Stickerapp! Rabatten gäller till och med den 8/9.

Idag har jag lärt mig att fakturera till utlandet med "omvänd betalningsskyldighet". Heja mig? Och TACK till världens trevligaste och mest pedagogiska support någonsin på Swedbank, haha. Jag vet att det går lite trögt ibland...och att man inte ska säga könsord till främlingar. Men jag blir lite uppjagad av den där skiten. Sån é jag. 

over and out.

//Meekatt...