Visar inlägg med etikett RunKeeper. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett RunKeeper. Visa alla inlägg

tisdag 13 augusti 2013

Det är slut nu!

Livet med min nya fina Samsung Galaxy S4 blev allt annat än harmoniskt. Den förbannade runkaren har jagat mig dag ut och dag in och han går mig på nerverna! SLUTA TJATA!! Nu är det slut. Jag springer väl för fan när jag vill?!

Härmed avinstallerar jag Runke-Per. 

FRIHET!

over and out.

//Meekatt...